Forsendelse & handelsbetingelser

Fragt og levering

Levering 2-4 hverdage til danske adresser.

Ellen & Dagmar ApS. leverer med Post Nord til privat- og erhvervskunder. Som privatkunde vælger du selv mellem MyPack Collect og MyPack Home ved bestilling.

Afhentning

Du kan også vælge afhentning på Spisehuset Knud, Havnegade 18, 3390 Hundested. Her vil du få besked, når din levering er klar til afhentning. Vi beder dig tage kvittering for dit køb med i print eller på telefon.

Fragtomkostninger 

  • Gratis levering ved køb for minimum kr. 1000,00 inkl. moms.
  • Ved køb for mindre end 1000 kroner pålægges PostNords fragtrater.

VIGTIGT: Ved levering er det modtagerens ansvar at kontrollere varerne. Enhver afvigelse (såsom synlig skade, anbrud eller manko i forhold til fragtbrevsoplysningerne) SKAL noteres på fragtbrevet, inden der kvitteres.

Betaling

Der kan betales med alle danske betalingskort og PayPal. På udenlandsk udstedte kort samt businesskort vil det blive trukket et gebyr.

Pengene bliver trukket på forsendelsesdagen eller afhentningsdagen. Ved eventuel reklamation vil pengene blive tilbageført indenfor fem arbejdsdage.

Priser

Alle priser på Ellen & Dagmar er i danske kroner og angivet inklusiv gældende afgifter og 25 % moms. Der tages forbehold for trykfejl, prisfejl og udsolgte varer.

Gavekort

Gavekort udstedt til Ellen & Dagmar ApS. har en gyldighed på to år fra udstedelsesdato. Gavekort behøver ikke benyttes på en gang, men kan bruges som betalingsmiddel over flere indkøb. Gavekort kan også tankes op med flere penge. Gavekort refunderes ikke og kan kun benyttes til indkøb fra Ellen & Dagmar ApS.

Ombytning og returnering

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af returret, men Ellen & Dagmar tilbyder den ekstra service at tilbyde 14 dages retur- eller ombytningsret. Returfragten afholdes af dig. Den returnerede vin skal være i samme stand som ved leveringen. Reklamationer eller eventuelle returnering skal afgives til Ellen & Dagmars e-mail goddag@ellenogdagmar.dk. Opgiv altid ordrenummer i mailen, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Ved reklamation, fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Ellen & Dagmar ApS.

Havnegade 18

3390 Hundested

goddag@ellenogdagmar.dk

Returnering sker til ovennævnte adresse. Vi opfordrer til at sikre ekspeditionen ved at vedlægge fyldestgørende information om varen, som bedes følge varerne. Gerne en kopi af ordrebekræftelse / faktura og kontonummer, hvor refusionen kan overføres til samt eventuel korrespondance med videre.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller annullerede forudbetalte ordrer, der afbestilles før afsendelse, vil der ske refusion. Refusionen sker normalt altid ved tilbageførsel til det betalingskort, hvorfra betalingen er kommet.